Antibiotika a antihypertenzivy mění tlak

Spojte antibiotika a antihypertenziva zvyšuje riziko hospitalizace u starších dospělých, uvedla studie Výzkumného ústavu Sunnybrook a Institutu pro klinické vědecké vědy Kanady zveřejněné v časopise Canadian Medical Association Journal.

Výzkum zjistil, že míchání antibiotik s léky pro krevního tlaku mohl způsobit hypotenze , abnormální snížení hladiny krevního tlaku , a vyvolají šok u starších dospělých.

David Juurlink , ředitel studie, vysvětlil, že antibiotika makrovidy (erythromycinu, klarithromycinu a azithromycinu) patří mezi nejpravděpodobnější antibiotika. Léky jsou obvykle dobře interkalovány, ale mohou způsobit vážné lékových interakcí , Studie byla provedena u starších lidí 66 let se sídlem v Ontariu.

"U starších pacientů užívajících blokátory kalciového kanálu jsou dvě makrolidové antibiotika erythromycin a klarithromycin spojeny se signifikantním zvýšením rizika hospitalizace pro hypotenzi. Nicméně, droga azithromycin Zdá se, že je to bezpečné. Toto by mělo být používáno s preferencí v pacientů kteří dostávají blokátor kalciových kanálů, "uzavřely autoři studie.

Zdroj: EuropaPress.com


Video Medicína: Antibiotika a Wobenzym (Září 2020).